Openingstijden

Maandag 08:00 - 17:00
Dinsdag 08:00 - 17:00
Woensdag 08:00 - 17:00
Donderdag 08:00 - 17:00
Vrijdag 08:00 - 17:00
Zaterdag Op afspraak
Zondag Gesloten
Op zaterdag en 's avonds op afspraak
123movies

Neem contact op

Verstuur
*Verplichte velden

FAQ

Bestellingen
Hoe kan ik bestellen?
  1. Kies de gewenste producten en klik op “In winkelwagen”. U gaat dan automatisch naar de winkelwagen. U kunt nu verder winkelen of verder gaan met bestellen. Als u zich in de webshop bevindt kunt u rechts bovenin via het winkelwagen symbool weer naar winkelwagen navigeren. 
  2. In de winkelwagen ziet u uw toegevoegde producten en kunt u eventuele wijzigingen aanbrengen.
  3. Door op “bestelling afronden” te klikken bevestigt u de inhoud van de winkelwagen. 
  4. Heeft u een account? Als u inlogt op uw account gaat het bestellen veel sneller. Heeft u nog geen account? Ook zonder account kunt u bestellen, dan hebben we nog wel even uw gegevens nodig. We raden u aan een account te maken zodat u al uw bestellingen en retouren overzichtelijk op één plek terug kunt vinden, u sneller kunt betalen en u overal uw winkelmand kunt inzien. 
  5. Kies één van onze betaalmethoden.
  6. In de laatste stap vindt u het overzicht van uw bestelling. Tenslotte heeft u hier de mogelijkheid om een waardebon in te voeren. 
  7. Accepteer de algemene voorwaarden.
  8. Door te klikken op ‘kopen’ accepteert u onze algemene voorwaarden en maakt u uw bestelling definitief.
Hoe vind ik een bepaald product?

U kunt een bepaald product vinden door onze zoek- en filterfunctie te gebruiken. De zoekfunctie vindt u rechts bovenin het menu en de filterfuncties vindt u op de categoriepagina’s.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft kunnen we deze voor u wijzigen of annuleren. Des te sneller u de annulering aan ons doorgeeft, des te groter is de kans dat wij deze nog in behandeling kunnen nemen. Neem daarom tijdig per e-mail of per telefoon contact op met onze klantenservice.

Is uw bestelling al onderweg? Dan kunt u de bestelling bij bezorging weigeren. Wilt u uw bestelling retourneren na ontvangst van uw bestelling? Dat kan binnen 14 dagen na aflevering. We restitueren u, zodra de retourzending ons bereikt heeft. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

In het geval dat u uw bestelling wilt retourneren dan kunt u dat binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling per telefoon of e-mail aan ons doorgeven. 

U kunt ook naar uw account gaan via https://www.rolsteiger.nl/account/. Onder tabblad ‘Mijn bestellingen’ treft u een overzicht van uw bestellingen. Klik op het ordernummer uit welke u wilt retourneren. Rechts onderin de bestelling klikt u op ‘artikelen retourneren’. Vul de reden van retournering in en klik op de knop ‘artikelen retourneren’. Wij sturen u dan een retourlabel waarmee u het pakket aan ons kunt retourneren.

Verpakt u de waren alstublieft in de dozen waarin u de producten van ons geleverd heeft gekregen of een vergelijkbaar stevige verpakking, zodat de terugzending zonder schade kan geschieden.

Waar kan ik mijn bestelhistorie terugzien?

Een overzicht van al uw bestellingen vindt u in uw account onder het tabblad ‘Mijn bestellingen’. Daar kunt u uw bestelhistorie en de rekening van iedere bestelling inzien. U kunt hier ook uw bestelling opnieuw plaatsen.

Is er bij het bestellen een minimum en maximum hoeveelheid?

Wij hanteren geen minimum hoeveelheid die besteld moet worden. Bij bepaalde aanbiedingen behouden wij ons het recht voor beperkingen in de bestelhoeveelheid te hanteren.

Betaling
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Bij ons kunt u eenvoudig betalen met één van onderstaande opties:

iDeal
Doet u aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heeft u toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op het internet. Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen vanuit de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank.

Bankoverschrijving (vooruitbetalen)
Vooruitbetalen houdt in, dat u na het indienen van uw bestelling zelf het openstaande orderbedrag op de bankrekening van Rolsteiger.nl overmaakt. Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer uit uw orderbevestiging.

Vooruitbetalen is niet de snelste manier van betaling. Zo kan de overboektijd één tot drie (werk)dagen duren. Zodra wij de betaling ontvangen hebben versturen we de bestelling nog dezelfde dag.

Per PIN
Kiest u er voor om uw bestelling bij ons af te halen? Dan is betaling per PIN mogelijk.

Bancontact / Mister Cash
Voor onze klanten in België bieden wij de betaalmethode Bancontact aan. U kunt via deze service direct online afrekenen via uw eigen vertrouwde bankomgeving.

Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?

De factuur is bij uw pakket inbegrepen. We sturen u dan een pakbon zonder prijzen in plaats van de factuur.

In uw account heeft u onder ‘Mijn bestellingen’ altijd de mogelijkheid om de facturen in te zien.

Is een verandering in mijn factuuradres mogelijk?

In sommige gevallen kunnen wij het afleveradres nog voor u wijzigen. Neem even contact met ons op.

Buiten bestellingen om kunt u uw afleveradres wijzigen via tabblad ‘Afleveradres’ in uw account.

Is een verandering in mijn afleveradres mogelijk?

Het achteraf wijzigen van het afleveradres van een bestaande bestelling is alleen mogelijk als de goederen ons magazijn nog niet verlaten hebben. Houd hierbij het volgende in de gaten:

  • Bij betaling per factuur moeten we de wijziging van het afleveradres volledig uitsluiten vanwege de hieraan verbonden kredietbeoordeling.
  • Als u het afleveradres wilt wijzigen, annuleert u de bestelling bij ons en bestelt u daarna de goederen op het gewenste afleveradres.
  • Buiten bestellingen om kunt u uw afleveradres wijzigen via tabblad ‘Afleveradres’ in uw account.
Zijn mijn betalingen en andere transacties veilig?

Rolsteiger.nl hecht veel waarde aan uw veiligheid. Als onderdeel van uw bestelling wordt u gevraagd om persoonlijke gegevens in te geven. Dit zijn gegevens die wij nodig hebben om uw bestelling te kunnen voltooien. Alle persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld door Rolsteiger.nl en in overeenstemming met de relevante wettelijke bepalingen.

Verzending
Wat zijn de verzendkosten?

Bij Rolsteiger.nl kunnen de verzendkosten verschillen. Bij bestellingen van minder dan € 1.500,- excl. BTW in Nederland hanteren we verschillende tarieven. Deze tarieven zijn afhankelijk van de orderwaarde, de afmetingen, het volume, de lengte en het gewicht van uw bestelling. In de winkelwagen vindt u de verzendkosten die van toepassing zijn op uw bestelling voor Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en België terug. 

Bestellingen van meer dan € 1.500,- exclusief BTW bezorgen we in Nederland gratis (m.u.v. de Waddeneilanden).

Verzending naar de Waddeneilanden is ook mogelijk. Hierbij zijn wij genoodzaakt om een toeslag in rekening te brengen. voor deze toeslag nemen wij contact met u op.

Het is ook mogelijk om uw bestelling af te halen op een van onze afhaallocaties.

Hoe lang duurt het verzenden?

Wij doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Wanneer u op werkdagen voor 14:00 uur uw bestelling plaatst ontvangt u uw bestelling doorgaans binnen 4 werkdagen in huis. Bestelt u maatwerk? Dan leveren we uw bestelling ongeveer 10 werkdagen na ontvangst van de betaling. 

Mocht de verzending van uw bestelling onverhoopt langer duren, dan nemen wij zodra deze vertraging bij ons bekend is altijd contact met u op.

Is verzending naar een ander land mogelijk?

Ja, neem contact met ons op om te informeren naar de specifieke verzendkosten.

Voor België treft u de verzendkosten in de webshop.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Omdat wij doorgaans bestellingen met groot volume leveren en dit vaak zelf transporteren en/of uitbesteden aan een transporteur is het volgen van uw bestelling niet mogelijk. Wij houden u wel zoveel mogelijk op de hoogte voor wat betreft de levering en tijdschema’s 

Hoe worden mijn producten voor de verzending verpakt?

Hoogwaardige producten verdienen een hoogwaardige verpakking. Rolsteiger.nl hecht er veel waarde aan dat alle bestellingen veilig en onbeschadigd aankomen en zorgt dan ook altijd voor een degelijke verpakking. 

Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben?

Indien uw bestelling door PostNL bezorgd wordt laat de bezorger een briefje achter waarop aangegeven staat wanneer de bezorger opnieuw komt. Bij leveringen door een transporteur of Rolsteiger.nl zelf wordt vooraf contact met u opgenomen om afspraken omtrent de levering te maken. Ook kunt u contact opnemen met ons om een geschikt aflevermoment af te stemmen.

Wordt mijn pakket bij de buren afgeleverd?

Dat kan. Wanneer u niet thuis bent zal de PostNL bezorger het pakket proberen bij de buren achter te laten. Wanneer dit niet mogelijk is, volgt de volgende werkdag een nieuwe bezorgpoging. Wanneer het onwenselijk is dat uw pakket bij de buren bezorgd wordt, vermeld dit dan in het veld ‘Opmerkingen’ tijdens de laatste stap van het plaatsen van uw bestelling.

Wat doe ik wanneer mijn bestelling kapot/beschadigd wordt bezorgd?

Indien mogelijk, vragen we u een kapot pakket te weigeren bij bezorging. Het wordt dan kosteloos aan ons teruggestuurd en u ontvangt nieuwe producten. Heeft u het toch geaccepteerd? Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Gebruikersaccount
Hoe kan ik een gebruikersaccount aanmaken?

Ga naar uw account door naast het winkelwagentje, rechts bovenin de website, en klik op ‘Account aanmaken’. 

Voer bij het veld "Wachtwoord" een wachtwoord in. Voor een veilig wachtwoord raden we een lengte van minstens 6 tekens aan, alsmede het gebruik van speciale tekens, cijfers en hoofdletters en kleine letters. Onthoud uw wachtwoord en uw opgegeven e-mailadres, want u hebt deze informatie nodig voor toekomstige logins.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten – wat nu?

Bij het inloggen vindt u onder het invulveld voor het wachtwoord de link ‘Wachtwoord vergeten’. Vul hier uw e-mailadres in waarmee u zich bij ons hebt aangemeld. Wij sturen u dan een e-mail met een link waarmee u uw nieuwe wachtwoord kunt herstellen.

Hoe kan ik mijn gebruikersgegevens verwijderen?

Als u uw gebruikersaccount niet langer nodig heeft, kunt u uw account op elk moment deactiveren. Wij nemen graag de de-activering van uw klantenaccount voor u over. Stuur ons een mail of bel ons met dit verzoek.

Hoe kan ik mijn gebruikersgegevens wijzigen?

In uw account kunt u uw naam, e-mailadres en wachtwoord wijzigen via ‘Accountinformatie’. U kunt de afleverings- en factuuradressen bekijken en wijzigen onder tabblad ‘Factuuradres’ en ‘Afleveradres’.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

In uw account onder tabblad ‘Accountgegevens’ kunt u uw wachtwoord wijzigen. U kunt uw wachtwoord wijzigen door eerst uw huidige wachtwoord in te geven en dan uw nieuwe wachtwoord, dit nieuwe wachtwoord dient u vervolgens nog een keer te bevestigen.

Herroepingsrecht
Ik ben niet tevreden met de producten, wat nu?

Alle producten die u in onze shop vindt, zijn door onze experts zorgvuldig geselecteerd en op kwaliteit gecontroleerd. Wij bieden uitsluitend producten aan van fabrikanten met een goede reputatie. 

Binnen 14 dagen mag u de producten uit uw bestelling retourneren, indien de artikelen en verpakking in goede staat en onbeschadigd/onbeplakt zijn. U kunt een retourzending via de mail aanmelden en bij verzending de pakbon insluiten. Binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending wordt er een eventueel gewijzigd factuur opgemaakt en het eventuele verschuldigde bedrag aan u overgemaakt. De verzendkosten van een retourzending zijn voor eigen rekening.

Als een artikel niet goed is of verkeerd is geleverd, wordt het totale aankoopbedrag terugbetaald. De terugbetaling van het aankoopbedrag vindt zo snel mogelijk plaats, in ieder geval binnen 14 dagen nadat u uw klacht die u (binnen 2 dagen) aan ons heeft gemeld per e-mail of brief. Het artikel en de verpakking moeten vanzelfsprekend onbeschadigd en in originele staat zijn.

Op alle artikelen wordt door de leverancier een garantie gegeven bij correct gebruik. Beoordeling of er sprake is van productiefouten / correct gebruik is uit te voeren door de leverancier of producent. Gebruikersfouten zijn uitgesloten van garantie. Beoordeling of er sprake is van gebruikersfouten is uit te voeren door de leverancier of producent.

Hoe doe ik beroep op mijn herroepingsrecht?

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via schriftelijk, per post, fax of e-mail op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.


U kunt ook naar uw account gaan via https://www.rolsteiger.nl/account/. Onder tabblad ‘Mijn bestellingen’ treft u een overzicht van uw bestellingen. Klik op het ordernummer welke u wilt annuleren. Rechts onderin de bestelling klikt u op ‘artikelen retourneren’. Vul de reden van retournering in, in het formulier en klik op de knop ‘artikelen retourneren’. Wij sturen u dan een retourlabel waarmee u het pakket verzendkostenvrij aan ons kunt retourneren.

Privacy
Worden mijn klantgegevens veilig behandeld?

We doen er alles aan om uw privégegevens ook echt privé te houden. We vragen wel gegevens van u, zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen. Welke gegevens we vragen en waarvoor we ze gebruiken leest u hieronder. Ook ziet u wat uw rechten zijn, wie toegang heeft tot uw gegevens en hoe lang u uw gegevens kunt bewaren.

Waar kan ik het privacybeleid vinden?

Ons privacybeleid vindt u hier.

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

Onze algemene voorwaarden vindt u hier.

Wat betekent het Webshop keurmerk?

Om dit keurmerk te krijgen moet een webshop een certificatieprocedure doorlopen. Het keurmerk staat voor veilig en betrouwbaar online kopen. De webshop is onafhankelijk gekeurd door Webshop Keurmerk en voldoet aan de nieuwste Europese wetgeving. 

Uw betalingen zijn veilig, er is voor u een onafhankelijk geschillencommissie, u heeft 14 dagen bedenktijd en kunt de producten achteraf betalen. Klantbeoordelingen zijn online inzichtelijk voor transparantie.

Klachten en geschillen

Wanneer u een klacht heeft over een product of onze service heeft neemt u dan contact op met onze klantenservice. U kunt ons op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 bereiken per telefoon: 0342 424254. Uiteraard kunt u ons ook per e-mail of per reguliere post uw klacht toesturen. Dat kan naar [email protected] of per reguliere post naar ASC-Nederland B.V., Afd. Klantenservice, Gildeweg 16, 3771 NB Barneveld.

Na ontvangst van uw klacht ontvang u van ons een bevestiging. Uiterlijk 14 dagen na ontvangst beantwoorden wij uw klacht inhoudelijk. Mocht dit onverhoopt toch meer tijd in beslag nemen, dan stellen wij u hiervan op de hoogte. 

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Stichting Geschillen Commissie – Geschillencommissie Webshop (www.sgc.nl).